ETSEIB
Presentació
Àmbit acadèmic
L'Escola, promou i acull
Enfortim la relació amb l'entorn
Millorem per oferir més qualitat
Vida a l'Escola

Biblioteca ETSEIB

Servei de Biblioteques i Documentació

La Factoria de Recursos Docents

AMB QUINS RECURSOS

Actuacions econòmiques més rellevants

Pressupost per a docència dels Departaments

Del seu pressupost l’ETSEIB posa a disposició dels Departaments 222.036 €, per a actuacions destinades a docència. Aquest import s’ha incrementat respecte al curs passat en un 3 %, el mateix increment que la Universitat va aplicar als pressupostos de funcionament corrent del centre. En el quadre següent es detalla l’assignació per cada Departament.

L’execució al tancament s’ha aproximat al 95% (210.340 €).

Convocatòria extraordinària per a docència

Sempre que els recursos propis ho permeten, l’ETSEIB realitza convocatòries extraordinàries per reforçar la millora dels equipaments docents dels Departaments que imparteixen docència a l’Escola. Enguany es van aprovar diversos projectes per un import total de 40.000 Euros.

Gairebé la totalitat de les actuacions es van realitzar dins l’exercici econòmic de 2007.

Actualització 6/05/09